D.E goes ‘DOUW’NTOWN’

D.E goes ‘DOUW’NTOWN’

Stand D.E vakbeurs facilitair 2015

Een eiland waar alle ‘werelden’ van D.E bezocht kunnen worden als in een bruisend stadscentrum
In opdracht van oil for live communicatie

De opdracht:

  • eilandstand waarin 7 totaal verschillende ‘D.E werelden’ vertegenwoordigd moeten zijn
  • met naar buiten toe een eenduidige D.E uitstraling

Uitwerking:

  • als concept hebben wij DOUW’NTOWN bedacht: een bruisend stadscentrum speciaal voor de werelden van DOUWE EGBERTS
  • als accent zijn alleen de rode D.E zegels geplaatst als lichtgevend uithangbord
  • rondom de stand loopt een zwart blad met gouden bies, dit zijn twee van de belangrijkste basiskleuren van de D.E huisstijl
  • dit blad verspringt op speelse wijze in hoogte en vorm zoals de skyline van een stad
  • deze verspringende hoogtes dienen op hun beurt van zitbankje tot barblad en entreepoort, net hoe het op die plek het beste uitkomt

 

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

12 mei 2016