GRAFISCH ONTWERP, ESSENTIEEL ONDERDEEL VAN BRAND EXPERIENCE DESIGN
expowise werkt graag mee aan jouw (nieuwe) corporate identity.
Expowise verzorgd meerdere soorten grafische ontwerp uitingen:
- Heb je een compleet nieuw logo en of huisstijl nodig? Leuk! Zoals te zien is in de voorbeelden op deze pagina kan Expowise deze ontwikkelen en verwerken in allerlei zaken zoals visitekaartjes, briefpapier etc.
- Voor een ruimtelijke presentatie is het gebruik van doeken en andere ‘groter formaat drukwerk zaken zoals banners en borden’ een aanrader. Het werkt als een absolute eye-catcher en draagt bij aan de sfeer en ‘vertelwaarde’ van de stand of presentatie. Deze kunnen voor elke Brand Experience worden ontworpen en geprint.
- Voor haar vaste klanten verzorgt expowise allerlei drukwerk en/of digitale publicaties. Voor o.a. GREENN, Dröge en van Drimmelen, het NIDI en Ontwikkelingsmaatschappij Noord Holland Noord.
Logo en huisstijl ontwerp JC
Voor Jong Control heeft Expowise een logo en de huisstijl richtlijnen verzorgd. Esther de Jong werkt gepasioneerd aan de oplossing voor de financiele puzzel waar onderwijsinstellingen vaak mee worstelen. Zij geeft traingen en workshops aan onderwijsinstellingen om...
De Eco Expeditie
De Eco expeditie Een initiatief uit de Corona periode met een heel leuk staartje! Dit iniatief is ontstaan in 2020, toen de hele wereld stil stond door de Corona crisis. Onze agenda’s werden leeg geveegd en we konden onze creativiteit niet meer kwijt. Niets...
Graphics voor digitaal congres 2021
Graphics voor digitaal congres Nederland Digitaal 2021 Jaarlijks organiseert het kabinet de Conferentie Nederland Digitaal. De conferentie geeft een impuls aan de Nederlandse Digitaliseringsstrategie voor bedrijfsleven, wetenschap, overheden en maatschappelijke...
Huisstijl DLD & S
Subtiliteit door mauve tinten DLD &S is een trainingsinstituut voor kennis op het gebied van gevaarlijke stoffen. Dat kunnen bijvoorbeeld batterijen, explosieven, radioactieve of giftige stoffen zijn. De wetgeving op dit gebied wijzigt voordurend en is zeer...
Branding voor Conferentie onderwijsachterstanden
Design van beeldmerk en signing voor onderwijs conferentie branding van de rijtuigenloods voor 1 dag In opdracht van DR2 events & Campaigns Visuele branding voor een congres. Conferentie Onderwijsachterstanden is een initiatief van de PO-Raad, het...
Branding voor logistiek congres
Design van beeldmerk en huisstijl voor congres Towards future-proof, sustainable logistics In opdracht van DR2 events Visuele branding voor een congres De Midterm Logistics Innovation Conference werd georganiseerd door de Nederlandse Organisatie voor...
Logo ontwerp VIVID
Design logo VIVID Een nieuw bureau op het gebied van duurzame, op groei toegespitste productpromotie Vormgeving van logo en huisstijl VIVID is een nieuw bureau dat zich specialiseert in product presentaties die de duurzame innovaties met groeiptentie promoot in...
Grafisch ontwerp van prints voor beurswanden
Grafisch ontwerp voor XL prints voor de beurstand van een exporteur van bloemen In opdracht van GREENN 'Logistieke snelweg in digitale sferen' De opdracht: Creëer een wandvullend beeld dat de snelheid van de diverse schakels in het digitale netwerk weergeeft.Het...
Trend Fair – branding voor product tentoonstelling Grafisch
Design van huisstijl voor Trend Fair 2018 'GROW WITH GREEN DATA' Bits & Beauty in de sierteelt In opdracht van GREENN In-house beurs van ca.600m2 waarin meerdere bedrijven vertegenwoordigd zijn met een jaarlijks wisselend thema. De opdracht: Creëer een logo en...