Design van huisstijl voor Trend Fair 2018 ‘GROW WITH GREEN DATA’

bits & beauty in de sierteelt

In opdracht van GREENN

In-house beurs van ca.600m2 waarin meerdere bedrijven vertegenwoordigd zijn met een jaarlijks wisselend thema.

De opdracht:

Creëer een logo en huisstijl voor een in-house beurs voor bedrijven in de sierteeltsector met jaarlijks wisselend thema. Dit ontwerp moet worden doorgevoerd in de grafische uitingen van de diverse exposanten. Dit zijn onder andere achterwanden, displays en uitnodigingen.

De vormgeving omvat:

  • Ruimtelijke vormgeving: inrichting, routing, displays, meubilair en vloerbedekking
  • Grafische elementen zoals logo, banners en decoratie van de displays

Daarnaast moet het ontwerp aan de volgende eisen voldoen:

  • kwalitatieve uitstraling
  • bruikbaar voor alle deelnemers met verschillende huisstijlen en producten

Uitwerking:

Expowise heeft een logo ontwikkeld dat de relatie tussen de producten ( planten) en het thema (data) legt.
Deze is doorgevoerd in:

  • branding voor algehele communicatie zoals website en uitnodigingen
  • banners die overal op de beurs terugkomen
  • decoratie van de speciaal ontwikkelde displays

Expowise heeft daarnaast de grafische basis doorvertaald naar de ruimte:

  • grafische opmaak van de wanddoeken van enkele deelnemers
  • displays die qua vorm en signing volledig aansluiten bij de branding