Onder deze bijzondere geometrische koepel bevindt zich dé marktplaats voor de sierteeltsector

Royal FloraHolland – Flowers Moskou 2018

In opdracht van GREENN

Eiland stand van 70m2 voor Royal FloraHolland op Flowers Moskou 2018.

De opdracht:
Maak een beursstand die een sprekend beeld geeft van de Kernboodschap:
Royal FloraHolland is wereldwijd Dé marktplaats voor bloemen en planten.

Look & feel:
De stand heeft een exclusieve, marktgerichte uitstraling, heeft stopping power/fotogeniek (=deelbaar via Social Media) en activeert bezoekers om meer informatie te krijgen over Royal FloraHolland.
In addition, the design of the booth must meet the following requirements:
  • Visueel opvallend
  • Uitstraling van marktplaats
  • Activerend
  • Open karakter
  • Er moet een plek zijn voor een Barista
  • Er moet voldoende opbergruimte zijn
  • Ruimte voor productpromotie (40 x 40 cm per kweker)

Uitwerking:

Expowise vertaalde Dé marktplaats als in:

  1. Deli market > exclusieve delicatessen van gegarandeerde constante kwaliteit
  2. Overkoepelend gebouw waar handel en ontmoetingen plaats vinden

De vorm waarvoor gekozen is is gebaseerd op World als in:

  1. alles omvattende ‘dome’ / globe vorm
  2. wijd blikveld en connectiviteit door de keuze voor een transparante koepel als dak van de marktplaats