Selecteer een pagina

Evenementen

Wat is het toch leuk om  jouw merk gastvrij en persoonlijk naar klanten toe te positioneren!

Naast beursstands of product presentaties kan Expowise ook een sterke en aantrekkelijke uitstraling geven aan events, congressen en publieksprojecten.

Publieksprojecten

Voorbeeld van een publieksproject is De Eco expeditie. In samenwerking met de Gemeente Den Haag een project opzetten om de mens in de stad dichter bij de natuur in de nabije omgeving te brengen. (Winnend project startup in Residence van Ministerie van LNV 2021)

Evenementen en congressen

Omdat een evenement of congres vaak maar één dag duurt ligt de nadruk op opvallende elementen in de digitale presentaties. De ruimtelijke branding wordt uitgevoerd met gemakkelijk te plaatsten grafische elementen en dit vereist dus een andere insteek qua ontwerp.

De basis is de digitale kennismaking.
Hierbij kan men denken aan: webbanners, app afbeeldingen, signing voor buiten op een gebouw of binnen om de routes aan te geven, workshop/sessie codering, iconen, noem het maar op!

De finishing touch is belevenis op het fysieke evenement.
De bezoeker, die vaak al digitaal kennis heeft gemaakt met de branding van het evenement, herkent dan onderweg naar of bij aankomst op de lokatie in een oogopslag de visuele elementen en laat zich hierdoor gemakelijk door het evenement heen leiden.

Decor voor hybride evenement

Decor voor de Techrede 2021 De Techrede vond op 16 september 2021 hybride plaats. Op donderdag 16 september 2021 spraken studenten van de vier Technische Universiteiten – de zogenaamde Aanjagers van Technologie- de Techrede 2021 uit. Tijdens de Techrede werden...
De Eco Expeditie

De Eco Expeditie

De Eco expeditie Een initiatief uit de Corona periode met een heel leuk staartje!   Dit iniatief is ontstaan in 2020, toen de hele wereld stil stond door de Corona crisis. Onze agenda’s werden leeg geveegd en we konden onze creativiteit niet meer kwijt. Niets...

Decor voor digitaal congres 2021

Decor voor digitaal congres 2021

Decor voor digitaal congres Nederland Digitaal 2021 De conferentie vond van 8 t/m 10 februari 2021 volledig online plaats. Jaarlijks organiseert het kabinet de Conferentie Nederland Digitaal. De conferentie geeft een impuls aan de Nederlandse Digitaliseringsstrategie...

TV decor voor Live streaming – Een hart onder de riem

TV decor voor Live streaming – Een hart onder de riem

TV decor voor live streaming Kruitvat en Trekpleister 2020 Een hart onder de riem AS Watson realiseerde een eigen live streaming voor hun personeel ter vervanging van het grote jubileumfeest. Daarnaast was het tijd  om ze een hart onder de riem te steken voor het...

Branding voor Conferentie onderwijsachterstanden

Branding voor Conferentie onderwijsachterstanden

Design van beeldmerk en signing voor onderwijs conferentie branding van de rijtuigenloods voor 1 dag    In opdracht van DR2 events & Campaigns Visuele branding voor een congres. Conferentie Onderwijsachterstanden is een initiatief van de PO-Raad, het...

Branding voor logistiek congres

Branding voor logistiek congres

Design van beeldmerk en huisstijl voor congres   Towards future-proof, sustainable logistics In opdracht van DR2 events Visuele branding voor een congres De Midterm Logistics Innovation Conference werd georganiseerd door de Nederlandse Organisatie voor...

Trend Fair – Grow with green data

Trend Fair – Grow with green data

Bits & Beauty in de sierteelt Design van Trend Fair 2018 'GROW WITH GREEN DATA'In opdracht van GREENN In-house beurs van ca.600m2 waarin meerdere bedrijven vertegenwoordigd zijn met een jaarlijks wisselend thema. De opdracht:Creëer een totaalbeeld voor een...

Ontwerp en visualisatie Den Haag werkt!

Ontwerp en visualisatie Den Haag werkt!

Den Haag werkt!  Vormgeving/visualisatie van een nieuw interactief ontmoetings- en kennisevent In opdracht van  concept plazaIn samenwerking met de blauwe tram grafische vormgevers Hoe gaat zo'n totaal nieuw evenement er dan uitzien?!Omdat dit evenement nog niet...

De Heineken heartbeat

De Heineken heartbeat

De Heineken heartbeat UEFA Champions Leage Final 2015 In opdracht van oil for live communication Het jaarlijkse thema 'Electricity & Energy' bracht bij ons als ontwerpers van de Heineken Holland House natuurlijk direct 'spannende' ideeen teweeg! Voor langs de 70...